Reklamacja
Reklamacja
Reklamację prosimy zgłaszać pocztą elektroniczną na adres: info@swietneceny.pl
W zgłoszeniu reklamacyjnym prosimy określić, czy reklamacja opiera się na podstawie Ustawy konsumenckiej, na podstawie rękojmi, czy korzystając z gwarancji, a ponadto prosimy o:
-
zgłoszenie wady (usterki),
-
roszczenie,
-
dane, na które ma zostać wysłana odpowiedź,
-
dokumentacja zdjęciowa w przypadku uszkodzenia podczas transportu,
-
protokół szkody spisany z przewoźnikiem
Do każdej reklamacji ustosunkujemy się niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 30 dni;
Gwarancją są objęte te oferty, w których treści sprzedawca wyraźnie zaznaczył iż dana oferta jest objętą gwarancją, co nie ma wpływu (nie ogranicza) na pozostałe prawa każdego klienta.
Towar prosimy wysłąć na adres: SR4 Vsevyhodne, Uniczowska 25, 40-748 Katowice